ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ
У яких випадках гарантія не надається:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару неуповноваженими для цього особами;
- неправильно заповнено гарантійний талон;
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення, монтажу або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- втрати функціонування внаслідок зберігання в непристосованому приміщенні, кліматичних або інших впливів;
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані аварійним зменшенням або збільшенням тиску води;
- пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з’єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу.
Несправності, що виникли не з вини виробника, внаслідок дії зовнішніх факторів, оплачуються покупцем окремо. Якщо пошкодження спричинили зміни якості функціонування пристрою, то гарантійні зобов’язання припиняються.